Svar på spørgsmål om reshoppit | FAQ |

FAQ

De mest stillede spørgsmål

Herunder finder du svar på alle dine spørgsmål omkring reshoppit.dk, dit salg, udbetaling, vores system, forlængelser, rabatter, samt standleje.


Hvornår får jeg udbetalt mine penge fra konto?

Der overføres automatisk til din konto d. 15. i den pågældende måned og den 30./31. – afhængigt af hvilken dag, der er den sidste i måneden.
Vær dog opmærksom på, at det kan tage 1-3 bankdage før din egen bank har registreret modtagelsen. Samtidig kan der være forsinkelse på modtagelsen hos din bank, hvis udbetalingsdatoen falder i en weekend eller en helligdag.

Husk at vi som altid, har et 2 ugers vindue til udbetalingen dvs. dine salg fra den 1.-15. først bliver udbetalt den 30./31. og salg fra den 16.-30./31. udbetales den efterfølgende 15.


Hvordan gør jeg brug af studierabat?

Er du studerende og gerne vil benytte de 25% kræver det fremvisning af et gyldigt studiekort. Derfor skal booking finde sted i butikken. 


Hvad gør jeg hvis mit salg er gået i stå?

Vi står altid klar til at vejlede til optimal standopsætning.
Henvend dig derfor ved kassen hvor vores personale står klar til at se din stand igennem for forslag til forbedring.

 

Dette kan du selv gøre:
  • Overvej om dine priser er for højt sat.

    En tommelfinger regel er at sætte priserne på dine varer som følgende:
    Varer fra middelpris brands eller varer fra dyrere brands med synlig slidtage: 60% af nyprisen.
    Varer fra dyre brands med minimal synlig slidtage: 40% af nyprisen.

  • Opsæt din stand i sæson relevante varer

    Sommer : fx. kjoler, skjorter, nederdele
    Vinter : fx. jakker, bukser, støvler

  • Sørg for at lave kontinuerlig standleje

    Farvekoordiner standen, placer større artikler i toppen af standen for blikfang og sørg for at standen er pæn og ryddelig.

  • Markedsfør din stand på egne sociale medier

    På butikkens telefon gør vi vores bedste for at markedsføre butikken generelt, så det inviterer kunder ned til en skøn shoppingoplevelse.
    Men du kan fremhæve din stand og dermed salg ved at besøge butikken og lave stories med pris og standnummer – husk at tagge os, så deler vi på vores profil.


Hvad gør jeg hvis jeg ikke kan finde en vare på min stand?

Da vi på en dag får rigtig mange shoppende kunder igennem butikken, sker det til tider, at de lægger varerne tilbage på forkerte stande.
Vi trimmer løbende butikken og rydder op på standene og derfor finder dine varer normalt naturligt sin vej tilbage på plads igen.

Sker dette ikke må i meget gerne sende os en mail på butiksmailen fx. vejle@reshoppit.dk, så er vi opmærksomme på det og kan lede efter varerne.
Dukker varerne ikke op, er de måske blevet stjålet uden vi har set det. Vi anbefaler derfor altid at man sætter alarm på sine varer, da det juridisk ikke er muligt for os at forsikre jeres varer. Dette sker gennem jeres egen indbo forsikring – og det er derfor en forsikringssag.
Er tyveriet en større omgang undersøges det nærmere gennem vores overvågning. Opdager vi tyveriet anmeldes det til politiet.


Kan man selv vælge sin stand?

Det er systemet, der vælger hvilken stand der er ledig den dag du starter op. Dette er for at sikre at vi altid er så fuldt booket som overhovedet muligt.

Derudover skal du være opmærksom på, at den stand som du først bliver tildelt i systemet, sagtens kan ændre sig helt indtil den dag du starter op.


Hvor indtaster jeg mine varer?

Det gør du under bookinger på din mit reshoppit profil.
Du går ind på menupunktet bookinger -> Vælger den booking du skal bruge -> Trykker tilføj varer.

Giver det anledning til nogen spørgsmål eller problemer er du altid mere end velkommen til at kontakte butikken, så skal vi nok råde og vejlede.
Find din butiks kontaktinformationer her.


Kan jeg hente mine prismærker før tid?

Du kan sagtens hente papmærker og strips inden din booking starter, men vi kan først printe alle de prismærker du har oprettet, den dag standen starter op.


Kan man forlænge sin stand?

Det kan man selvfølgelig. Såfremt der er ledige stande i butikken, er det muligt at forlænge din stand. Dette kan gøres under din booking på mit reshoppit eller ved at kontakte butikken pr. telefon.


Hvor langt tid i forvejen skal man forlænge sin stand?

Vi anbefaler at man er ude minimum en uge i forvejen, for at være sikker på at kunne forlænge sin stand.

Dog kan der i nogle tilfælde godt være ekstra stor efterspørgsel på stande i butikken, og her skal man være endnu tidligere ude — er dette tilfældet vil det oftest stå på forsiden på mit reshoppit.


Kan jeg sætte rabat på standen?

Det kan du hvertfald, vi tilbyder både at du kan få 25%, 50% og 75% på standen.
Dette anmoder du om på mit reshoppit under bookinger -> Vælger din stand -> Trykker Rabat -> Vælger hvor meget rabat du kunne tænke dig.
Så får butikken en påmindelse om at du har anmodet om rabat.

Du kan selvfølgelig også kontakte butikken enten pr telefon eller hvis du alligevel er der, og få styr på det den vej igennem.


Kan man fratage varer fra rabat på standen?

Det man ikke nej.
Når der er rabat på standen, er det på alle produkter der hører under det standnummer. Men du er altid velkommen til enten at lave et nyt prismærke med en højere pris, eller at tage produktet med hjem igen.

Fandt du ikke hvad du søgte? – prøv at søg herunder.