Priser og regler i Horsens - reshoppit.dk | Salg af dine bedre brugte ting

Priser og Regler

for standleje i Horsens 

Standleje

Tøjstande

På tøjstandene i Horsens, er der plads til 30 bøjler fordelt på 2 bøjlestænger, samt 3 hylder til sko og tasker.
(OBS. alt tøj skal være på bøjler)

Vær obs. på at den stand man først får tildelt, kan ændre sig indtil man sætter standen op.

1 uge

225 kr.

+19% kommission

2 uger

400 kr.

200 kr. pr. uge.

+19% kommission

3 uger

585 kr.

195 kr. pr. uge.

+19% kommission

4 uger

600 kr. 
695 kr.

150 kr. pr. uge.

+19% kommission

8 uger

1.200 kr.

150 kr. pr. uge.

+19% kommission

12 uger

1.800 kr.

150 kr. pr. uge.

+19% kommission

Hyldestande

På hyldestandene i Horsens, er der en bøjlestang med plads til 15 bøjler og 4 hylder med plads til ting og sager.

OBS. Der må KUN være ting og sager på hylderne dvs. brugskunst, smykker, sko, tasker og nips (ALT tøj skal på bøjler


Vær obs. på at den stand man først får tildelt, kan ændre sig indtil man sætter standen op.

1 uge

200 kr.

+19% kommission

2 uger

400 kr.

200 kr. pr. uge.

+19% kommission

3 uger

585 kr.

185 kr. pr. uge.

+19% kommission

4 uger

600 kr. 
695 kr. 

150 kr. pr. uge.

+19% kommission

8 uger

1.200 kr.

150 kr. pr. uge.

+19% kommission

12 uger

1.800 kr.

150 kr. pr. uge.

+19% kommission

Pssst… Er du studerende?

Vi ønsker at give noget tilbage til de unge mennesker, som gerne vil gøre en aktiv indsats mod forbrugerkulturen og klimaudfordringerne.

Derfor ville vi gøre det mere økonomisk overskueligt for de unge studerende at leje en stand hos os.  Vi tilbyder derfor 25 % på standlejen, såfremt den er booket i butikken ved fremvisning af et gyldigt studiekort.

(Obs! Rabatten er gældende ved køb af 4 ugers standleje (minus 25%) – Gælder kun på vores normalpriser og dermed ikke oveni andre rabatter på standleje)

top Hyldestande

På hyldestandene i Horsens er du placeret på vores 1.sal.  Der er en bøjlestang med plads til 15 bøjler og 4 hylder med plads til ting og sager.

OBS. Der må KUN være ting og sager på hylderne dvs. brugskunst, smykker, sko, tasker og nips (ALT tøj skal på bøjler


Vær obs. på at den stand man først får tildelt, kan ændre sig indtil man sætter standen op.

1 uge

225 kr.

+19% kommission

2 uger

400 kr.

200 kr. pr. uge.

+19% kommission

3 uger

525 kr.

175 kr. pr. uge.

+19% kommission

4 uger

500 kr. 
550 kr
.

125 kr. pr. uge.

+19% kommission

8 uger

1.000 kr.

125 kr. pr. uge.

+19% kommission

12 uger

1.500 kr.

125 kr. pr. uge.

+19% kommission

Standleje

TOP tøjstande

På TOP tøjstandene i Horsens er du placeret på vores 1.sal. Der er plads til 30 bøjler fordelt på 2 bøjlestænger, samt 3 hylder til sko og tasker.
(OBS. alt tøj skal være på bøjler)

Vær obs. på at den stand man først får tildelt, kan ændre sig indtil man sætter standen op.

1 uge

225 kr.

+19% kommission

2 uger

400 kr.

200 kr. pr. uge.

+19% kommission

3 uger

525 kr.

175 kr. pr. uge.

+19% kommission

4 uger

500 kr. 
550 kr.

125 kr. pr. uge.

+19% kommission

8 uger

1.000 kr.

125 kr. pr. uge.

+19% kommission

12 uger

1.500 kr.

125 kr. pr. uge.

+19% kommission

Pssst… Er du studerende?

Vi ønsker at give noget tilbage til de unge mennesker, som gerne vil gøre en aktiv indsats mod forbrugerkulturen og klimaudfordringerne.

Derfor ville vi gøre det mere økonomisk overskueligt for de unge studerende at leje en stand hos os.  Vi tilbyder derfor 25 % på standlejen, såfremt den er booket i butikken ved fremvisning af et gyldigt studiekort.

(Obs! Rabatten er gældende ved køb af 4 ugers standleje (minus 25%) – Gælder kun på vores normalpriser og dermed ikke oveni andre rabatter på standleje)

Standleje

Børnestande

På børnestandene i Herning er der plads til 30 bøjler med børnetøj, 3 hylder til ting, derudover hører 2 kasser med på standen som kan benyttes til småting, heraf handsker, huer, hagesmække, små bodystocks, strømper og strømpebukser.

Vær obs. på at den stand man først får tildelt, kan ændre sig indtil man sætter standen op.

1 uge

225 kr.

+19% kommission

2 uger

325 kr.

162,5 kr. pr. uge.

+19% kommission

3 uger

390 kr.

130 kr. pr. uge.

+19% kommission

4 uger

500 kr.

125 kr. pr. uge.

+19% kommission

8 uger

1.000 kr.

125 kr. pr. uge.

+19% kommission

12 uger

1.500 kr.

125 kr. pr. uge.

+19% kommission

Standleje

Boligstande

Med en boligstand booker man plads i boligområdet. Her må man stille ET møbel / boliginteriør ad gangen, men så snart man har solgt det første kan man rykke noget nyt ind på pladsen.

Hver kunde må MAX booke 2 boligstande ad gangen. – henvend dig til personalet, hvis du er i tvivl om hvorvidt det du ønsker at sælge hører under kravene til boligområdet.

4 uger

30 kr.

+19% kommission

Standleje

Luksusplads

Har du en designertaske, et par solbriller eller andet til at ligge fra et luksus brand? Men ikke så meget andet der skal sælges? Så kan du her, booke en plads i vores glasmontre til bare en enkelt ting.

Vær obs. på at vi her tager 25% i kommision 

4 uger

50 kr.

+25% kommission

Inkluderet i standlejen

Fri adgang til bøjler, mærker og strips

Dog max 30 styk bøjler af gangen

Ubegrænset antal stregkoder

Så der er stregkoder nok, til alle de produkter der skal sælges

Fri adgang til mitreshoppit

Brugeren skal bare oprettes i den mail som bookingen er lavet i

Fokus på de sociale medier

Vi viser dagligt et udpluk af varerne i butikkerne på vores sociale medier

Fantastiske åbningstider

reshoppit.dk har åbent 361 dage om året.
Se din foretrukne reshoppit.dk butiks åbningstider her

Plads i glasmontre

Har du småting af højere værdi, som eksempelvis smykker eller ekslusive accessories, kan det gratis blive låst inde i vores glasmontre.
Max 2 ting pr standholder.

Ekstra Service

Mulighed for tilkøb

Oprydning

25 kr. pr. dag

kontakt butikken for nærmere aftale

Oprydning

100 kr. pr. Uge

kontakt butikken for nærmere aftale

Tyverisikring

5 kr. pr. stk.

Labels med indbygget chip eller wire-alarm

Prissætning

100 kr.

Vi sætter prisen på max 50 af dine ting og tilføjer dem på vores hjemmeside

Gælder ikke opfyldningsvarer og oprydning – dette skal tilkøbes

Opsætning af stand

200 kr.

Dette inkluderer mærkning af max. 50 varer og opsætning på standen

Gælder ikke opfyldningsvarer og oprydning – dette skal tilkøbes

Opsætning & Prissætning

250 kr.

MAX 50 ting

Gælder ikke opfyldningsvarer og oprydning – dette skal tilkøbes

Nedpakning af stand

200 kr.

Aftalt senest 1 dag før

Nedpakning af stand

350 kr.

Uden aftale

De vigtigste regler

Opstart

Alle varer registreres på forhånd gennem “Mit reshoppit” som kan tilgås her, eller findes på hjemmesiden www.reshoppit.dk fra din PC eller smartphone.

Varer skal registreres med en udførlig varebeskrivelse indeholdende farve, mærke, kendetegn, størrelse og pris. Eksempelvis: Grøn Molo T-shirt med biler, str. 68, 49 kr. Varebeskrivelsen er vigtig for medarbejderne ved kassen for at undgå bedrageri med ombytning af prismærker.

Når standen er booket og betalt, kan varerne opsættes på standen senest 1 time før lukketid på førstedagen af din lejeperiode. Har du ikke opstillet dine varer, inden lukketid på den første lejedag i perioden, kan reshoppit.dk frit og uden varsel leje standen ud til anden side uden refusion af standleje (medmindre andet er aftalt med den pågældende butik inden).

Det er ikke tilladt at skilte, klistre eller fastgøre ting på standen. Du skal samtidig bruge de udleverede bøjler (evt. vores klemmer), da det ikke er tilladt at bruge egne bøjler.

Det under ingen omstændigheder tilladt at placere varer udenfor din egen stand, med mindre andet er aftalt med personalet – ellers disse vil blive fjernet uden varsel.

Der må ikke sælges fødevarer, dagligvarer, alkohol, tobak, våben, hårde hvidevarer, ulovlige kopivarer, porno, farlige væsker og materialer.  Skarpe genstande som knive må ikke ligge fremme på standen, men skal låses inde i vores glasskabe.
Vi forbeholder os ret til at fjerne ejendele, hvis vi finder dem upassende.

Det er ikke tilladt at lægge visitkort eller anden markedsføring på standene.

Orden og opfyldning på din stand

For at du sælger bedst muligt, bør din stand være overskuelig og ryddelig, hvilket du selv er ansvarlig for. Du er velkommen til at fylde op med nye varer i hele din lejeperiode. Derfor ser vi også gerne, at du besøger din stand mindst 1 gang om ugen.

Dine varer skal være i pæn stand – det skal være rent, lugtfrit og uden fejl som huller, skader osv. Såfremt din vare har en mindre fejl uden betydning, skal dette fremgå tydeligt på prismærket med stregkoden.

Overfyld IKKE standen. Der skal være plads til at ”bladre” i tøjet på bøjlestangen, så hæng ikke tøjet for tæt. Der er plads til max. 30 bøjler på en tøjstand, 15 bøjler på en hyldestand og 20 bøjler på et tøjstativ.
Samtidig skal der være god plads mellem tingene på hylderne, varerne på øverste hylde må ikke være større end hylden og have en max højde på 40 cm. så kunderne kan få et overblik. Hvis vi vurdere at du overfylder din stand eller ikke rydder op efter 2 påmindelser så forebeholder vi os retten til at opkræve 200kr. for at fjerne varerne.

Farvekoordiner gerne dine ting – dette skaber igen et lækkert overblik og fanger kundernes opmærksomhed. Sæt kurve eller kasser op til småting, så standen bliver nem at overskue for køberne. Husk at du ikke må påklistre sedler el. andet på kurvene, og alle tingene stadig skal være mærket op. Hvis du oplever at det roder, ting ligger på gulvet eller andet, må du meget gerne enten selv rydde det op, eller gøre personalet i butikken opmærksomme på dette.

Eksklusive varer

Du skal kunne fremvise bevis på eksklusive varers ægthed. Såfremt der forekommer tvivl, er det dig som sælgers pligt at kunne fremvise ægthedsbevis eller købsattest til butikkens personale, så vi kan verificere det for kunden.

Hvis der forekommer tvivl efter køb og du som sælger ikke kan fremvise bevis på ægthed, har kunden ret til at returnere varen.

Fortrydelsesret og reklamation

Betalt standleje refunderes ikke.

Alle solgte varer er købt som beset, og der kan ikke reklameres over disse. Der er derfor ingen returret på købte ejendele.

Tyveri / Hærværk

Vi anmelder butikstyveri samt ombytning af prismærker til politiet. Ombytning af prismærker kategoriseres som bedrageri.

Os i reshoppit.dk kan dog ikke stilles til ansvar for stjålne, tabte eller ødelagte varer. Derfor er reshoppit.dk ikke erstatningspligtig ved tilfælde af tyveri, hærværk, indbrud, hænderligt uheld, storm-, brand- eller vandskade.

Vi kan ikke få lov til at forsikre privatpersoners ejendele. I disse tilfælde er du som kunde normalt dækket af din indboforsikring – kontakt dit forsikringsselskab for mere information. Vær dog opmærksom på at de fleste har en selvrisiko.

Varer uden pris

Hvis en vare mister sit prismærke eller dukker op i butikken efter standlejen er slut, vil den blive placeret på “Lost and Found”- standen.

Det er derfor fornuftigt at holde øje med, om man kan genkende sine varer på standen – også efter ophørt lejeperiode, da varer kan dukke op, når andre standlejere pakker sammen.

Varer uden prismærke opbevares i den pågældende butik i 14 dage, hvorefter de tilfalder reshoppit.dk, som frit kan donere, bortskaffe eller sælge dem.

Udbetaling / Afregning

Udbetalingen sker til den oplyste konto på “Mit reshoppit.dk”. To gange om måneden overfører vi dit tilgodehavende til din bankkonto.

  • Salget fra d. 1.-15. bliver udbetalt d. 30. i den pågældende måned.
  • Salget fra d. 16.-31. bliver udbetalt d. 15. i den efterfølgende måned.

Af sikkerhedsmæssige hensyn opbevarer vi ikke kontanter i forretningen og udbetaler derfor ikke kontant efter endt lejeperiode. Der skal dog gøres opmærksom på, at pengene først kan være synlige på din konto ca. 2-3 dage efter overførselsdatoen.

Ligger udbetalingsdatoen ikke på en bankdag, bliver pengene indsat ved først kommende bankdag herefter.

Tømning af stand

Du skal selv sørge for at tømme din stand på slutdatoen af din lejeperiode.

Husk at forlænge i god tid, så din stand ikke bliver udlejet til en ny kunde. Når først dette er sket, kan vores medarbejdere intet gøre, og standen skal pakkes ned.

Standen skal være tømt senest 2 timer inden lukketid på lejeperiodens sidste dag. Du skal huske at medbringe ID, og du er selv ansvarlig for at tømme standen. Husk at se efter dine varer i glasmontrer, på temabordene og “Lost and Found”-standen.

HUSK, at du ikke må pakke standen ned, før personalet har været nede og tjekke standen igennem. Det er vigtigt, at alle prismærker og tyverisikringer bliver siddende på varerne, når standen tømmes, da varer uden prismærker ikke må tages ud af butikken. Skal en anden tømme standen for dig, skal du sørge for at informere personalet om dette inden.

Er standen ikke tømt rettidigt, forlænges lejeperioden automatisk med en uge, og der opkræves her betaling for ekstra leje. Er standen booket til anden side, vil den blive pakket ned af personalet, hvilket koster 350 kr.
Kan du ikke hente dine ting i tide, kan du efter aftale bestille nedpakning til 200 kr. pr. stand. Lejeforlængelser og nedlukninger vil blive modregnet dit samlede salg eller opkrævet i butikken. Ved nedtagning vil varer blive opbevaret i en uge, hvorefter de tilfalder reshoppit.dk