for standleje i Aarhus
Priser og Regler
Standleje
Tøjstande
På tøjstandene i Aarhus, er der plads til 30 bøjler fordelt på 2 bøjlestænger, samt 3 hylder til sko og tasker.
(OBS. alt tøj skal være på bøjler)
Vær obs. på at den stand man først får tildelt, kan ændre sig indtil man sætter standen op.
1 uge
275 kr.
+19% kommission
2 uger
500 kr.
250 kr. pr. uge.
+19% kommission
3 uger
690 kr.
230 kr. pr. uge.
+19% kommission
4 uger
795 kr.
198,75 kr. pr. uge.
+19% kommission
8 uger
1.590 kr.
198,75 kr. pr. uge.
+19% kommission
12 uger
2.385 kr.
198,75 kr. pr. uge.
+19% kommission
Pssst… Er du studerende?
Vi ønsker at give noget tilbage til de unge mennesker, som gerne vil gøre en aktiv indsats mod forbrugerkulturen og klimaudfordringerne.
Derfor ville vi gøre det mere økonomisk overskueligt for de unge studerende at leje en stand hos os. Vi tilbyder derfor 25 % på standlejen, såfremt den er booket i butikken ved fremvisning af et gyldigt studiekort.
(Obs! Rabatten er gældende ved køb af 4 ugers standleje (minus 25%) – Gælder kun på vores normalpriser og dermed ikke oveni andre rabatter på standleje)
Standleje
Hyldestande
På hyldestandene i Aarhus, er der en bøjlestang med plads til 15 bøjler og 4 hylder med plads til ting og sager.
OBS. Der må KUN være ting og sager på hylderne dvs. brugskunst, smykker, sko, tasker og nips (ALT tøj skal på bøjler)
Vær obs. på at den stand man først får tildelt, kan ændre sig indtil man sætter standen op.
1 uge
275 kr.
+19% kommission
2 uger
500 kr.
250 kr. pr. uge.
+19% kommission
3 uger
690 kr.
230 kr. pr. uge.
+19% kommission
4 uger
795 kr.
198,75 kr. pr. uge.
+19% kommission
8 uger
1.590 kr.
198,75 kr. pr. uge.
+19% kommission
12 uger
2.385 kr.
198,75 kr. pr. uge.
+19% kommission
Standleje
Tøjstativ
På tøjstativerne i Aarhus, er der plads til 20 bøjler og 4 par sko.
Vær obs. på at denne stand kun er egnet til tøj.
Vær obs. på at den stand man først får tildelt, kan ændre sig indtil man sætter standen op.
1 uge
225 kr.
+19% kommission
2 uger
500 kr.
250 kr. pr. uge.
+19% kommission
3 uger
600 kr.
200 kr. pr. uge.
+19% kommission
4 uger
650 kr
162,5 kr. pr. uge.
+19% kommission
8 uger
1.300 kr.
162,5 kr. pr. uge.
+19% kommission
12 uger
1.950 kr.
162,5 kr. pr. uge.
+19% kommission
Standleje
Herretøjstativ
På herretøjstativerne i Aarhus, er der plads til 20 bøjler – vær obs. på at denne stand kun er egnet til herretøj
Vær obs. på at den stand man først får tildelt, kan ændre sig indtil man sætter standen op.
1 uge
250 kr.
+19% kommission
2 uger
450 kr.
225 kr. pr. uge.
+19% kommission
3 uger
600 kr.
200 kr. pr. uge.
+19% kommission
4 uger
650 kr.
162,5 kr. pr. uge.
+19% kommission
8 uger
1.300 kr.
162,5 kr. pr. uge.
+19% kommission
12 uger
1.950 kr.
162,5 kr. pr. uge.
+17% kommission
Standleje
Herrerstande
Herrerstandene i Aarhus er indrettet ligesom børnestandende, her må der dog KUN være ting til mænd.
Vær obs. på at den stand man først får tildelt, kan ændre sig indtil man sætter standen op.
1 uge
275 kr.
+19% kommission
2 uger
500 kr.
250 kr. pr. uge.
+19% kommission
3 uger
690 kr.
190 kr. pr. uge.
+19% kommission
4 uger
795 kr.
198,75 kr. pr. uge.
+19% kommission
8 uger
1.590 kr.
198,75 kr. pr. uge.
+19% kommission
12 uger
2.385 kr.
198,75 kr. pr. uge.
+19% kommission
Standleje
Luksusplads
Har du en designertaske, et par solbriller eller andet til at ligge fra et luksus brand? Men ikke så meget andet der skal sælges? Så kan du her, booke en plads i vores glasmontre til bare en enkelt ting.
Vær obs. på at vi her tager 25% i kommision
4 uger
100 kr.
+25% kommission
Inkluderet i standlejen
Fri adgang til bøjler, mærker og strips
Dog max 30 styk bøjler af gangen
Ubegrænset antal stregkoder
Så der er stregkoder nok, til alle de produkter der skal sælges
Fri adgang til mitreshoppit
Brugeren skal bare oprettes i den mail som bookingen er lavet i
Fokus på de sociale medier
Vi viser dagligt et udpluk af varerne i butikkerne på vores sociale medier
Fantastiske åbningstider
reshoppit.dk har åbent 361 dage om året.
Se din foretrukne reshoppit.dk butiks åbningstider her
Plads i glasmontre
Har du småting af højere værdi, som eksempelvis smykker eller ekslusive accessories, kan det gratis blive låst inde i vores glasmontre.
Max 2 ting pr standholder.
Ekstra Service
Mulighed for tilkøb
Oprydning
25 kr. pr. dag
kontakt butikken for nærmere aftale
Oprydning
100 kr. pr. Uge
kontakt butikken for nærmere aftale
Tyverisikring
5 kr. pr. stk.
Labels med indbygget chip eller wire-alarm
Prissætning
100 kr.
Vi sætter prisen på max 50 af dine ting og tilføjer dem på vores hjemmeside
Gælder ikke opfyldningsvarer og oprydning – dette skal tilkøbes
Opsætning af stand
200 kr.
Dette inkluderer mærkning af max.50 varer og opsætning på standen
Gælder ikke opfyldningsvarer og oprydning – dette skal tilkøbes
Opsætning & Prissætning
250 kr.
MAX 50 ting
Gælder ikke opfyldningsvarer og oprydning – dette skal tilkøbes
Nedpakning af stand
200 kr.
Aftalt senest 1 dag før
Nedpakning af stand
350 kr.
Uden aftale
De vigtigste regler
Opstart
Alle varer registreres på forhånd gennem “Mit reshoppit” som kan tilgås her, eller findes på hjemmesiden www.reshoppit.dk fra din PC eller smartphone.
Varer skal registreres med en udførlig varebeskrivelse indeholdende farve, mærke, kendetegn, størrelse og pris. Eksempelvis: Grøn Molo T-shirt med biler, str. 68, 49 kr. Varebeskrivelsen er vigtig for medarbejderne ved kassen for at undgå bedrageri med ombytning af prismærker.
Når standen er booket og betalt, kan varerne opsættes på standen senest 1 time før lukketid på førstedagen af din lejeperiode. Har du ikke opstillet dine varer, inden lukketid på den første lejedag i perioden, kan reshoppit.dk frit og uden varsel leje standen ud til anden side uden refusion af standleje (medmindre andet er aftalt med den pågældende butik inden).
Det er ikke tilladt at skilte, klistre eller fastgøre ting på standen. Du skal samtidig bruge de udleverede bøjler (evt. vores klemmer), da det ikke er tilladt at bruge egne bøjler.
Det under ingen omstændigheder tilladt at placere varer udenfor din egen stand, med mindre andet er aftalt med personalet – ellers disse vil blive fjernet uden varsel.
Der må ikke sælges fødevarer, dagligvarer, alkohol, tobak, våben, hårde hvidevarer, ulovlige kopivarer, porno, farlige væsker og materialer. Skarpe genstande som knive må ikke ligge fremme på standen, men skal låses inde i vores glasskabe.
Vi forbeholder os ret til at fjerne ejendele, hvis vi finder dem upassende.
Det er ikke tilladt at lægge visitkort eller anden markedsføring på standene.
Orden og opfyldning på din stand
For at du sælger bedst muligt, bør din stand være overskuelig og ryddelig, hvilket du selv er ansvarlig for. Du er velkommen til at fylde op med nye varer i hele din lejeperiode. Derfor ser vi også gerne, at du besøger din stand mindst 1 gang om ugen.
Dine varer skal være i pæn stand – det skal være rent, lugtfrit og uden fejl som huller, skader osv. Såfremt din vare har en mindre fejl uden betydning, skal dette fremgå tydeligt på prismærket med stregkoden.
Overfyld IKKE standen. Der skal være plads til at ”bladre” i tøjet på bøjlestangen, så hæng ikke tøjet for tæt. Der er plads til max. 30 bøjler på en tøjstand, 15 bøjler på en hyldestand og 20 bøjler på et tøjstativ.
Samtidig skal der være god plads mellem tingene på hylderne, varerne på øverste hylde må ikke være større end hylden og have en max højde på 40 cm. så kunderne kan få et overblik. Hvis vi vurdere at du overfylder din stand eller ikke rydder op efter 2 påmindelser så forebeholder vi os retten til at opkræve 200kr. for at fjerne varerne.
Farvekoordiner gerne dine ting – dette skaber igen et lækkert overblik og fanger kundernes opmærksomhed. Sæt kurve eller kasser op til småting, så standen bliver nem at overskue for køberne. Husk at du ikke må påklistre sedler el. andet på kurvene, og alle tingene stadig skal være mærket op. Hvis du oplever at det roder, ting ligger på gulvet eller andet, må du meget gerne enten selv rydde det op, eller gøre personalet i butikken opmærksomme på dette.
Eksklusive varer
Du skal kunne fremvise bevis på eksklusive varers ægthed. Såfremt der forekommer tvivl, er det dig som sælgers pligt at kunne fremvise ægthedsbevis eller købsattest til butikkens personale, så vi kan verificere det for kunden.
Hvis der forekommer tvivl efter køb og du som sælger ikke kan fremvise bevis på ægthed, har kunden ret til at returnere varen.
Fortrydelsesret og reklamation
Betalt standleje refunderes ikke.
Alle solgte varer er købt som beset, og der kan ikke reklameres over disse. Der er derfor ingen returret på købte ejendele.
Tyveri / Hærværk
Vi anmelder butikstyveri samt ombytning af prismærker til politiet. Ombytning af prismærker kategoriseres som bedrageri.
Os i reshoppit.dk kan dog ikke stilles til ansvar for stjålne, tabte eller ødelagte varer. Derfor er reshoppit.dk ikke erstatningspligtig ved tilfælde af tyveri, hærværk, indbrud, hænderligt uheld, storm-, brand- eller vandskade.
Vi kan ikke få lov til at forsikre privatpersoners ejendele. I disse tilfælde er du som kunde normalt dækket af din indboforsikring – kontakt dit forsikringsselskab for mere information. Vær dog opmærksom på at de fleste har en selvrisiko.
Varer uden pris
Hvis en vare mister sit prismærke eller dukker op i butikken efter standlejen er slut, vil den blive placeret på “Lost and Found”- standen.
Det er derfor fornuftigt at holde øje med, om man kan genkende sine varer på standen – også efter ophørt lejeperiode, da varer kan dukke op, når andre standlejere pakker sammen.
Varer uden prismærke opbevares i den pågældende butik i 14 dage, hvorefter de tilfalder reshoppit.dk, som frit kan donere, bortskaffe eller sælge dem.
Udbetaling / Afregning
Udbetalingen sker til den oplyste konto på “Mit reshoppit.dk”. To gange om måneden overfører vi dit tilgodehavende til din bankkonto.
- Salget fra d. 1.-15. bliver udbetalt d. 30. i den pågældende måned.
- Salget fra d. 16.-31. bliver udbetalt d. 15. i den efterfølgende måned.
Af sikkerhedsmæssige hensyn opbevarer vi ikke kontanter i forretningen og udbetaler derfor ikke kontant efter endt lejeperiode. Der skal dog gøres opmærksom på, at pengene først kan være synlige på din konto ca. 2-3 dage efter overførselsdatoen.
Ligger udbetalingsdatoen ikke på en bankdag, bliver pengene indsat ved først kommende bankdag herefter.
Tømning af stand
Du skal selv sørge for at tømme din stand på slutdatoen af din lejeperiode.
Husk at forlænge i god tid, så din stand ikke bliver udlejet til en ny kunde. Når først dette er sket, kan vores medarbejdere intet gøre, og standen skal pakkes ned.
Standen skal være tømt senest 2 timer inden lukketid på lejeperiodens sidste dag. Du skal huske at medbringe ID, og du er selv ansvarlig for at tømme standen. Husk at se efter dine varer i glasmontrer, på temabordene og “Lost and Found”-standen.
HUSK, at du ikke må pakke standen ned, før personalet har været nede og tjekke standen igennem. Det er vigtigt, at alle prismærker og tyverisikringer bliver siddende på varerne, når standen tømmes, da varer uden prismærker ikke må tages ud af butikken. Skal en anden tømme standen for dig, skal du sørge for at informere personalet om dette inden.
Er standen ikke tømt rettidigt, forlænges lejeperioden automatisk med en uge, og der opkræves her betaling for ekstra leje. Er standen booket til anden side, vil den blive pakket ned af personalet, hvilket koster 350 kr.
Kan du ikke hente dine ting i tide, kan du efter aftale bestille nedpakning til 200 kr. pr. stand. Lejeforlængelser og nedlukninger vil blive modregnet dit samlede salg eller opkrævet i butikken. Ved nedtagning vil varer blive opbevaret i en uge, hvorefter de tilfalder reshoppit.dk
Adminstrationen
reshoppit.dk ApS
E. Christensens Vej 49
7430 Ikast
CVR: 3854 2745
Bank: Nykredit
Butikkerne
Læs mere
Læs mere om de forskellige butikkers åbningstider samt hvordan du kommer i kontakt med dem herunder
reshoppit.dk Herning
reshoppit.dk Horsens
reshoppit.dk Vejle
reshoppit.dk Odense
reshoppit.dk Svendborg
reshoppit.dk Randers
reshoppit.dk Aarhus
Det med småt
Leverings- og forsendelsesbetingelser
Personal Shopper